مهندسی بهداشت حرفه ای 90 قم

بهداشت حرفه ای حامی دستانی است که پیامبر بر آنها بوسه زد ...

مهندسی بهداشت حرفه ای 90 قم

بهداشت حرفه ای حامی دستانی است که پیامبر بر آنها بوسه زد ...

من آنچه در توان داشته ام انجام داده ام

در هر حرفه ای که هستید نه اجازه دهید که به بدبینی های بی حاصل آلوده شوید و نه بگذارید بعضی از لحظات تاسف بار که برای هر ملتی پیش می آید شما را به یاس و ناامیدی بکشاند.

در آرامش حاکم بر آزمایشگاه ها و کتابخانه هایتان زندگی کنید.نخست از خود بپرسید:برای یادگیری و خودآموزی چه کرده ام؟

سپس همچنان که پیشتر میروید بپرسید:من برای کشورم چه کرده ام؟

و این پرسش را آنقدر ادامه دهید تا به این احساس شادی بخش و هیجان انگیز برسید که:شاید سهم کوچکی در پیشرفت و اعتلای بشریت داشته اید

اما هر پاسخی که زندگی به تلاش هایمان بدهد یا ندهد ، هنگامی که به پایان تلاش هایمان نزدیک میشویم هرکداممان باید حق آن را داشته باشیم که با صدای بلند بگوییم: "من آنچه در توان داشته ام انجام داده ام

 

 لویی پاستور

نظرات 1 + ارسال نظر
am.sh جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 14:31

نه من از شما میپرسم آخه بهداشتم شد حرفه؟؟؟؟؟؟عایاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من از شما می پرسم اصلآ میدونی بهداشت حرفه ای چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
پیشنهاد میکنم شما اول یه سرچی داشته باش ، امیدوارم که اون موقع متوجه ""قداست و ارزش"" رشته ی ما بشی.
موفق باشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.