مهندسی بهداشت حرفه ای 90 قم

بهداشت حرفه ای حامی دستانی است که پیامبر بر آنها بوسه زد ...

مهندسی بهداشت حرفه ای 90 قم

بهداشت حرفه ای حامی دستانی است که پیامبر بر آنها بوسه زد ...

کاریکاتور روزمعلم

نظرات 5 + ارسال نظر
شبنم یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 19:53

خیلی با حالین همه تون

با حالی از خودته،فنچ کوچولو

فرزانه شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 23:08

چه با مزه کاش دیرو خونده بودمش که امروز سر کلاس ایمنی رو خودت اجرا میکردیم،اون وقت شرط می بندم همه یاد می گرفتیم و واسه کسی سوال پیش نمی اومد....

اره با مزه است ولی اگه رو تو اجرا بشه خیلی بامزه تر میشه ها تصورشم برام خنده داره ،تو تو اون قیافه :

یکی از بچه ها جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 16:09

روش جالبیه میتونیم در آینده اینکارو به دانشجوهامون محول کنیم
آخه از قدیم گفتن دانشجو باید خودش بره دنبال علم

مدیر وب جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 15:54

سلام عاطفه جان.
به وبلاگ خودت خوش اومدی.
موفق باشی...

سلام دوستم ،دیگه چیکار کنم دیدم خیلی به اینو اون میگی بیاید وبلاگ ولی هیچکس نیومد،تصمیم گرفتم خودم اقدام کنم.خلاصه مدیر جون خودم یه تنه وبلاگو از این رو به اون رو می کنم

z.s جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 15:51

سلام.
جالب بود...
ایشالا هر وقت استاد شدی از همین روش های خلاق استفاده کن

من برای هر چه بهتر یاد گرفتن دانشجویام از هیچ روشی دریغ نمی کنم حتی اگه به قیمت برق گرفتگیم تموم بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.